Javna rasprava o Medijskoj strategiji i u Čačku
Radna grupa koju je formirala Vlada Srbije, okončala je krajem decembra prošle godine svoj rad na pisanju nacrta nove Medijske strategije Srbije za narednih pet godina.
Stalni član Radne grupe bio je i urednik OzonPress-a Stojan Marković kao predstavnik Lokal Presa članice Medijske koalicije koju čine NUNS, Lokal Pres, ANEM, NDNV, AOM i ASMEDI, a kao predstavnici zainteresovanih strana na pojedinim sastancima Radne grupe svoj doprinos izradi nacrta nove Medijske strategije dali su Čačani, Vladimir Milosavljević (Telemark) ispred Udruženja kablovskih distributera Srbije i Svetlana Kojanović ispred ANEM-a.
Kabinet predsednika Vlade Republike Srbije sprovodiće javnu raspravu o Nacrtu strategije razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji, u periodu od 30. januara do 1. marta 2019. godine.
Učesnici u javnoj raspravi su svi zainteresovani subjekti.
Tekst Nacrta strategije razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji, kao i sve informacije u vezi sa održavanjem javne rasprave, biće postavljeni na sajtu Vlade Republike Srbije (www.srbija.gov.rs) i Portalu e-Uprave.
Rasprava o predloženom Nacrtu strategije vodiće se na okruglim stolovima, koji će se organizovati u gradovima po sledećem rasporedu:
Novi Sad – 19. februar 2019. godine, s početkom u 12:00
Niš – 22. februar 2019. godine, s početkom u 12:00
Čačak – 25. februar 2019. godine, s početkom u 12:00
Beograd – 27. februar 2019. godine, s početkom u 12:00
Nakon roka predviđenog za javnu raspravu, Kabinet predsednika Vlade Republike Srbije će analizirati sve sugestije, predloge i primedbe učesnika u javnoj raspravi i sačiniti izveštaj o sprovedenoj javnoj raspravi.
Izveštaj o sprovedenoj javnoj raspravi Kabinet predsednika Vlade će objavi na sajtu Vlade Republike Srbije (www.srbija.gov.rs) i Portalu e-Uprave u roku od 15 dana od dana okončanja javne rasprave.
Izvor: OzonPress, Epicentar press
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!