Traktori bez kabine od 1. januara 2025. godine više neće moći da učestvuju u saobraćaju


indonezija 4
Foto: Epicentar press, arhiva

07.04.2024. 00:54

Od 1. januara 2025. godine traktori proizvedeni nakon 1983. godine više neće moći da učestvuju u saobraćaju bez kabine ili zaštitnog rama, piše portal Biznis.rs.

Kako dalje navode, od 1. januara 2025. godine traktori proizvedeni nakon 1983. godine više neće moći da učestvuju u saobraćaju bez kabine ili zaštitnog rama.

Agencija za bezbednost saobraćaja je treću godinu zaredom raspisala javni poziv za besplatnu dodelu zaštitnih ramova za traktore u Srbiji, a prijave traju do 15. maja.

U Republici Srbiji u saobraćajnim nezgodama u kojima su učestvovali traktori, izuzimajući događaje van puta, u poslednjih deset godina smrtno je stradalo preko 350 traktorista, dok je  više od 2.000 povređeno. Samo u 2022. godini poginuo je 81 vozač traktora, dok je u 2023.  godini smrtno stradalo 59 lica. U Srbiji ima više od 100.000 traktora bez zaštitne kabine ili rama, nadvodi se u saopštenju ABS-a.

Vada Srbije finansira celokupan iznos zaštitnog rama, a u tu svrhu Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture izdvojilo je po 125 miliona dinara za 2022, 2023. i 2024. godinu.

Novi javni poziv unosi novinu koja se tiče modela traktora, jer je lista modela traktora proširena.

Modeli traktora na koje se mogu ugraditi ovi zaštitni ramovi su: IMT 533, IMT 539, IMT 540,  IMT 542 , IMT 549, IMT 558, IMT 559, IMT 560, IMT 560 de luxe, IMT 567 de luxe, IMT 560 DV de luxe, IMT 567 DV de luxe, IMT 565 de luxe, IMT 569 de luxe, IMT 565 DV de luxe, IMT 569 DV de luxe, IMT 577 (bez prednje vuče), IMT 575, IMT 578, IMT 577 de luxe (bez prednje vuče), TAFE 35,  TAFE 42, TAFE 45, MASSEY FERGUSON 35.

 

Izvor: Biznis.rs





banner



Pošaljite komentar


Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznesena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Epicentar press.






Komentari


Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!